دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

شیرین کاریهای فاطمه معصومه

1390/7/28 20:16
نویسنده : بابا و مامان
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم!

کارهای بامزه ت زیاده اما تا اونجا که فرصت دارم

مینویسم چون آنقدر بامزه ای که به جای خاطره نوشتن ترجیح میدم

باهات بازی کنم:

وقتی عکس ماهی میبینی یا بهت میگم ماهی شو لبای خوشگلتو

غنچه میکنی و بازوبسته میکنی وادای ماهیو درمیاری خیلی خیلی

بامزه میشی عزیزم. ازاول من برات این شکلکو درمیاوردم یه بار دیدم

خودت یه دفه اونجوری کردی آخه ماشااله خیلی زودیه کاریو یاد

میگیری ماچ

وقتی میبینی دارم نماز میخونم میای کنارمو سجده میکنی.

.

هرچند یواشکی هم مهر میخوری وقتی هم میخوام ازدستت بگیرم

الکی با انگشتت جاهای مختلفو نشونم میدی که به خیالت حواسمو

پرت کنی ومهر بخوری!!!!خنده

صبح زود که ازخواب پامیشی عکس آیت الله خامنه ای رو نشون میدی

وآقا آقا صدا میکنی چون از اول،صبح که بلند میشدی بابات بغلت میکرد

ومیبرد کنارعکس آقا و میگفت سلام آقا! واینجوری توهم یاد گرفتی.

وقتی میگم یاحسین ،یاعکس کربلا رومیبینی بادستای کوچولوت زودی

سینه میزنی وعکسو نشونم میدی،هروقت هم که آب میخوری میگم

سلام امام حسین! بازم سینه میزنی .اماامشب جالبتر ازهمیشه شد

داشتی آب میخوردی منم حواسم نبودکه به آقاسلام بدم دیدم درحال

آب خوردن بدون اینکه من چیزی بگم داری سینه میزنی !!!!!!آخ فدای

سینه زدنت بشم الهی!بغل

همیشه هدفم ازبچه داشتن این بودکه یه خادم وگریه کن به

گریه کنای آقا امام حسین علیه السلام اضافه بشه که خدا را شکر

به این آرزوی بزرگم رسیدم .

پسندها (1)

نظرات (0)