دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

تولدت مبارک بابای امام زمان (علیهما السلام)!

1390/12/11 0:03
نویسنده : بابا و مامان
1,773 بازدید
اشتراک گذاری

این جهان ندید*****مثل روی تو

                  ازگل وگلاب *****هم تو برتری

هستم ای امام !******من محب تو

                 مانده بردلم ********مهرعسکری(علیه السلام)

سلام نازگل من!خوبی طلا؟ امشب یه شب بسیارنورانیه!شب تولد بابای

امام زمان(علیه السلام)،خوشبحال فرشته ها که تواین جشن تولد حضوردارن.

امام عصرمون!عیدتون مبارک.

niniweblog.com

راستی خوشگلم!١٠ روزه که هم بازی جدید پیداکردی.ابوالفضل پسردوستمه که تازه

متولدشده دیشبم مهمونشون بودیم زودزود میومدی پیشش وبهش می گفتی سلام،اونم

 همش خواب بود .زیبا

باهوش مامان!دیروز  ماروخیلی متعجب کردی موقع تاب رفتن که بهش عباسی میگی

ادامه شعر رو میخوندی.بابات می گفت:تاب تاب .توهم می گفتی: عباسی، خدامنو نندازی!!

بابا:اگه     تو:اگه منو بندازی   

بابا:بغل     تو:دستاتو بازمیکردی وبابا ومامان میگفتی

ازشعریه توب دارم هم کلمه قلقلی و" بابا به من عیدی داد" رو میگی

ازشعرسلام مامان هم که دو،سه ماهیه می گی :سلام مامان سلام بابا، اول سلام.بغل

آفرین عزیزم که اینقدرباهوشی و زودهمه چیو یادمی گیری!حالادیگه اکثرکلماتو میتونی

بگی وهمچنین جملات کوتاه روهم میگی وشیرین زبونی یکی ازویژگیهای مهم توست.

دیروزم می گفتی علی! حیدر! مدد وتکرار میکردی.امابااینکه

کلمات سخت زیادی رومی گی اما جالبه که به توب، پت می گی وبه پروانه،پیانه !!خنده

ازویژگیهای دیگت اینه که خیلی خیلی حرف گوش کن هستی وخیلی هم موءدب .

بعض وقتا هم چشای خوشگلتو میبندی و چشم بسته راه میری ودلمو میریزی که میترسم

سرت به جایی بخوره من جیغ میزنم وتوهم باشیطنت میخندی ودوباره تکرار...خنده

صبحهاورزشت دویدنه امروزم  بشین پاشو رو که بابا یادت دادانجام می دادی وهمراهش

 بلندم میگفتی بشین  پاشو.زیبا

یکی از سرگرمی هات اینه که هرروز گوشیو برمی داری وبه خیالت باآجان( که عاشقشی )

حرف میزنی میگی سلام چیطوری خوبی؟

بعدبه من نگاه میکنی ومیگی :ام میام (یعنی آجان میگه الان میام ).

بعدشم میگی موتور   بعد قطای   وصدای قطار رو درمیاری دودو چوف چوف...خنده

(یعنی آجان با موتوریاقطار داره میاد.)الهی الهی قربونت برم من!زیبا

 

فرشته کوچولوی من!باتو هیچ روزی برامون تکراری نیست.

عسلم خیلی دوست دارمTenderheart Bear

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانی طهورا
11 اسفند 90 9:00
سلام
دوست دارم دخترم با دخترتون دوست بشن
مایل به تبادل لینک هستین؟
التماس دعا


سلام عزیزم منم خیلی دوست دارم باهاتون آشنابشم اما متاسفانه آدرس سایتتون نمیاد لطفا آدرس بدبد.
ازشماهم التماس دعادارم.
مامانی طهورا
11 اسفند 90 11:18
آدرسم نیومد؟ www.tahooradokhmali.niniweblog.com
مامان الهه
13 اسفند 90 12:14
آفرین به این دختر که ایننننننننننننننهمه چیز بلده ...هزار ماشااله وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رو تسلیت عرض میکنم و اگر حرم رفتید نایب الزیاره باشید خیییییییلی التماس دعا دارم
کانون سفیران هدایت (بندر گناوه)
27 اردیبهشت 91 8:37
وبلاگ خیلی خوب و پرمحتوایی دارید خیلی از وبلاگتون خوشم اومد لطفا اگر تونستید از وبلاگ ما هم بازدید کنید و با نظرات خود ما را یاری کنید