دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

میلاد مادر! پیشاپیش مبارک

1391/2/21 17:19
نویسنده : بابا و مامان
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

 

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را بر همه بانوان

پیشاپیش تبریک و تهنیت باد .

همراهی پیامبر(صلی الله علیه و آله)در بهشت

پيامبر اكرم صلی الله علیه وآله : مَن أَحَبَّ فاطِمَةَ ابنَتي فَهُوَ فِي الجَنَّةِ مَعي؛

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرماید : هر كس دخترم فاطمه را دوست داشته باشد، در
بهشت با من همراه خواهد بود.
 


کاری که هیچ کس جز مادر نمی کند
 
وَ أمّا حَقُّ اُمِّكَ فَأنْ تَعلَمَ أنَّها حَمَلَتكَ حَيثُ لايَحتَمِلُ أَحَدٌ أَحَدا و أعطَتْكَ مِن ثَمَرَةِ قَلبِها مالا يُعطِي أحَدٌ أحَدا

امام سجّاد عليه‏السلام :حقّ مادرت بر تو اين است كه بدانى او تو را در جايى حمل كرده است كه هيچ كس ديگرى را حمل نمی ‏كند و از ميوه دلش به تو داد كه هيچ كس به ديگرى نمی ‏دهد .
 
الأمالى ، صدوق ، ص453 .
 


پسندها (1)

نظرات (5)

مامانی طهورا
21 اردیبهشت 91 10:47
پیشاپیش روز مادر مبارک
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 23:10
مادرم ای بهتر از فصل بهار مادرم روشن تر از هر چشمه سار مادرم ای عطر ناب زندگی مادرم ای شعله ی بخشندگی مادرم ای حوری هفت آسمان مادرم ای نام خوب و جاودان مادرم ای حس خوب عاشقی مادرم خوشتر ز عطر رازقی مادرم ای مایه ی آرامشم مادرم ای واژه ی آسایشم مادرم ای جاودان در قلب من مادرم ای صاحب این جسم و تن مادرم می خواهمت تا فصل دور مادرم پاینده باشی پر غرور مادرم روزت مبارک ناز من مادرم تنها تویی آواز من ...................................... مامانی مهربون روزت مبارک آپم تونستی بیا
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:14
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . .
مامان الهه
23 اردیبهشت 91 12:05
گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهان گرفتن آموخت شبها بر گاهواره من بیدار نشست و خفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه گل شکفتن آموخت پس هستن من ز هستن اوست تا هستم و هست دارمش دوست روزت مبارک
شاپرک شاد
26 اردیبهشت 91 6:27
سلام بر دوست عزیزم آپم........ بیایید همه باهم خانه شیاطین را سنگ باران کنیم!