دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

دخترم، فرشته ی رویاهایم !

1391/2/26 15:44
نویسنده : بابا و مامان
952 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام نازدونه ی خوشگلم !

مامانی  تو اون  فرشته ی زیبایی هستی که همیشه در رویاهام  آرزو داشتم ازبهشت بیاد

و همیشه کنارم باشه با خنده هاش منو شا د کنه وبا نوازهاش خستگیو از تنم بیرون کنه و

با حرف زدناش معصومیتو درک کنم...

گل من ! نه تنها تو همون فرشته ای بلکه از اون چیزهایی هم که تصورشو می کردم بهتری!!

شیرینتر! بانمکتر! بامحبت تر و دلرباتر ومهربانتر وملوس تر!! 

عزیزم امروز وبلاگ  چندتا ازمادرای مهربونو دیدم که داغدار پرواز فرشته شون بودن و

فرشته ی کوچولوشونو ازدست داده بودن ، دلم خیلی گرفت ازتصور اینکه خدای نکرده

 من بجاشون باشم دلم لرزید واصلا نتونستم تصور کنم !!!

می دونی عزیز دلم ، دنیا خیلی عجیبه واز اون عجیبتر ما انسانها هستیم الان میگم چرا!

 دنیا خیلی صادقانه با ما برخورد میکنه وخیلی وقتها پیش ازاین ، نقاب از چهره رنگین

و گول زننده ش برداشته  ما دراین دنیا هر روز شاهدیم که

چه عزیزایی از هم جدا میشن پدر و مادر از بچه شون ، خواهر ازبرادر ، دو دوست از همدیگه و...

دنیا باصدای بلند جار میزنه که من خانه ی فنا هستم و هرگز دو همراه در خانه ی من ،

همیشه  یجا و باهم نمی مونن اما ما انسانها عجیبیم چون دل بهش خوش می کنیم

 هم به دنیا وهم به باهم بودن واز کنار درسها وهشدارهای دنیا که هر لحظه پیش

چشمامون  تکرار میشه بی اعتنا می گذریم انگار این درسا رو به انسانی دیگه میگه نه به ما!

 درحالی که دنیا داره هویت پنهانی  خودشو به ما فاش میکنه هرچند ماجرا و اتفاق

برای غیر ما افتاده باشه!

 

 دردونه ی من! پس حواست به این دنیایی که توش زندگی می کنیم باشه اومدیم اینجا

تا به خدا و اهل بیت علیه السلام خودمونو نزدیک کنیم وبعد این دنیا که می خوایم به مبدا

اصلی خودمون برگردیم شرایط  و لیاقت دیدار با خدا واهل بیت علیهم السلام رو داشته باشیم

که تو این دنیا هرچه به اونا نزدیک باشیم در آخرت هم درکنارشون خواهیم بود

 

  پس دلبندم!

   به دنیا و به آدماش دل نبند و همه کس وهمه چیز و بخاطر خدا دوست داشته باش

  پدر واقعی خودتو امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدون و مادر واقعیتو

حضرت زهرا علیها السلام . و همه رو حتی ما رو همسفرهای موقتی بدون که تو این دو روزه

دنیا کنارت هستن . اما دوستای ابدیت که هرلحظه و برای ابدیت پیشت می مونن  و

هیچوقت از دستشون نمیدی خداو جانشینای خداوند متعال هستن .

 

خدایا شکرت که لذت  همراه بودن وزندگی کردن کنار یک  فرشته ی معصومه رو به من

چشاندی وکمکم کن تا از عهده ی شکر نعمتت بر بیام و از امانتت بخوبی مراقب کنم و

اونوهمیشه شاد کنم

 در روایتی که از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله نقل شده چنین آمده است:

«إنّ فی الجَنَّةِ دارا یقالُ لَها دارُ الفَرَحِ لا یَدخُلُها إلاّ مَن فَرَّحَ الصِّبیانَ.» (كنز العمّال، ح 6ظ ظ 9)

«همانا در بهشت سرایى است به نام «سرای شادی» كه تنها كسانى به آن در آیند كه كودكان

را شاد كنند.»

 

 عروسک خوشگلم ! از اول امسال یعنی از فروردین  پیشرفتهای زیادی داشتی  وهمچنین

کارهای بامزه ی زیاد! 

سرودها رو بصورت کامل خودت میخونی بدون اینکه ما کلمه ای بگیم

خیلی کنجکاوی و از همون فروردین  سو الاتت  شروع شده ومرتب می پرسی مامان یا بابا این چیه؟

یا خیلی شیرین میگی چه شده ؟

 وقتی می خوای کاری رو که دوس داری برات انجام بدیم  دستاتو باز می کنی و خودتو

می اندازی بغلمون وچشاتو میبندی و  خیلی ملیح وباناز میگی : دخترم !!

و به ما یاد میدی که اینطور بهت بگیم و اون چیزی که می خوای برات انجام بدیم .وما عاشق

این خود شیرین کردنات هستیم .

واینکارو برای عروسکات هم انجام میدی و موقع بغل کردنشون باناز فراوون میگی دخترم!

 از اوایل ماه اردیبهشت هم، صلوات رو همه جا مخصوصا بیرون وداخل ماشین بلند و به

صورت کامل میگی وحالاهم (عجل فرجهم ) روهم بهش اضافه کردی.

از اول نقاشیهات عالی بوده و ازاول شکلهای مثلث مانند میکشیدی حالا هم دایره های زیبا

میکشی یعنی سر یه آدم براش چند تا چشم میزاری ودهان و مو.

عاشق نقاشی کشیدنی و این یکی از سرگرمیهای بزرگته!

از قایم موشک بازی هم خیلی خیلی خوشت میاد سرشار از شور وهیجان می شی.

این ماه خیلی عابد شدی بطوری که باهم هم ظهرها وهم شبا نماز جماعت مسجد کوچه

مون میریم خیلی مودب وبی سرو صدا میشینی من نماز میخونم با خانوما هم خیلی زود دوس

شدی 

به چهره شون نگاه میکنی لبخند میزنی  ، حتی ازدور با اشاره باهاشون حرف میزنی و بعد

بادستت بای بای میکنی و اونا کلی  ازت خوششون میاد .

و  وقتی به خونه میاییم یه کم بازی میکنی و بعد به ما میگی مامان یا بابا پاشو نماز بخونیم

وحسابی نماز میخونی و مهر همیشه کنارت هست .رکوع وسجده رو بطور کامل انجام میدی و

از هر آیه سوره توحید  وکوثر آخراشو میخونی البته انگا ر کاملشو بلدی و خودت ناقص جواب

میدی عزیزم .

عابده ی من منتظر پیشرفتهای بعدیت هستم  طلا خانوم!  

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی
26 اردیبهشت 91 23:40
سلام مامانی
مامان الهه
27 اردیبهشت 91 12:24
انشااله خدا این فرشته کوچولو رو به مامان و باباش ببخشه و سالهای سال با هم خوش باشید و هر روز شاهد پیشرفتهای دینی و علمی اش باشید
کاش از این فرشته عکس هم میذاشتید
خیلی دلم میخواد ببینمش
اگر صلاح دونستید برامون عکس بذارید


سلام عزیزم در پست بعنوان عکسای شیرینک عکساش هست
ممنون از لطفتون
ثمین
30 اردیبهشت 91 16:27
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم