دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

تولد 2 سالگیت مبارک

1391/7/20 9:17
نویسنده : بابا و مامان
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین کودکم!

سلام کبوترحرم حضرت فاطمه  معصومه (علیها السلام)!

2سالگیت مبارک باشه عزیزم!

 

 

 

 

 

بقیه حرفهام در ادامه مطلبه******

                                        


****سلام کبوترحرم حضرت فاطمه  معصومه (علیها السلام)!

2سالگیت مبارک باشه عزیزم!

باورم نمیشه که دو ساله شدی ! این 2سال باهم بودن
 
باهمه ی شیرینی هاو سختی هاش گذشت و حالا

احساس میکنم که همه زحمتها و تلاشهامون در زمینه رشدو تربیتت

بطور کامل بثمر نشسته .
 
نبینی باغبان چون گل بکارد          چه سختی میکشد تا گل برآید؟

حالادیگه خیلی چیزا یادگرفته ای

شیرین زبونیهات حتی ازچندین ماه پیش
 
همه رو متحیر کرده  ، تو فراتر ازسنت مثل یه بچه 3،4ساله

مسلط و کامل و خیلی هم بامزه حرف میزنی !

خیلی باهوشی و از تابستان هم دو سوره توحید و نصر رو خودت بتنهایی

و تند و سریع میخونی و سوره های کوچک دیگه رو بهمراهی من می خونی.

برات تراشه های الماس اما ازنوع کلمات قرآنی درست کردم

ماه رمضان امسال تونستی چند کلمه (الله-هو-احد-کفوا-لم یلد-الرحمن-قل-الصمد)

 را بصورت کارت بازی که باهم بازی میکردیم ازهم تشخیص داده و اونا روبخونی و

اوج خوشحالی و امیدواری من همون ماه رمضان مبارک بود که آن دو سوره رو

برای اولین بار و آن کلمات نورانی رو خودت خوندی.

همه ی خستگیهام ازبین رفت آخه همیشه آرزوم این بود که

اولین کلمه ایی که باهاش آشنا میشی کلمه مقدس الله باشه و همینطورم شد!

اما بهت فشار نمیارم و فقط بصورت بازی بهت یاد میدم.


مه روی من!  تو عاشق عروسک و اسباب بازی هستی و

صدای عروسکهارو درمیاری و همش از زبان اونا باما حرف میزنی

تازه یه عروسک دیگه رو به دست من یا بابات میدی و میخوای ماهم

 صدای اونو دربیاریم و باعروسک تو حرف بزنیم و این دو عروسک ساعتها هم
 
که باهم حرف بزنن تو خسته نمیشی و بازهم صداشو درمیاری حتی برا هر عروسک

صداتو تغییرمیدی و خیلی بامزه تر حرف میزنی!

تازگیها که آجان برای تولدت دختر دوچرخه سوار رو گرفت ازظهر تا شب

نه ناهار خوردی ونه خوابیدی و همش با اون دختر که صداش میکردی دخترم !

حرف میزدی و بازی میکردی شب که همه مون داشتیم میخوابیدیم اون عروسکو
 
رو پات خوابوندی و براش لالاییه عروسک خوشگل من.....میخوندی و پاهاتو تکون میدادی.

اون شعر رو حانیه دخترخاله ت وقتی تو رو روپاش میخوابوند دوباری خوند وبعد

 تو بصورت کامل برای عروسکات موقع خوابوندنشون خیلی زیبا میخونی.

منم برات یه عروسک بزرگ خریدم اما ازترس اینکه

ازخواب وغذا بیفتی فعلا بهت نشون نمیدم!

یه دونه ی من!  دنیای باتو بودن خیلی شیرینه یعنی وقتی نمیمونه که

 به سختی هاش فکرکنی همش پرازکارهای شیرین تو و همبازی شدن باتوست.
 
بازهم با کمبود وقت مواجهیم چون توخودت به تنهایی بازی نمیکنی و همیشه

 یکیمون باید باتو همبازی بشیم وبیشتر من،
 
درسته که دربیرون و زمانی که مهمونی بیاد که بهش عادت نکردی همش

 بغل بابات می مونی اما وقتی خونه ،منو باباتیم همیشه پیش من می مونی و

 فقط بامن بازی میکنی ونمیذاری کاری انجام بدم و حتی یه لحظه ازت دور

بشم گریه میکنی و بابا به سختی سرتو گرم میکنه روزبه روز انس ما به هم

زیادتر میشه که الحق دختر انیسه مادره و غمخواره پدر!

این چندروزم که میخواستم ازشیر بگیرمت اما هنوز موفق نشدیم وفقط 2 نوبت

از شیردهی رو کم کردم چون دلم نمیاد یدفعه قطع کنم،مخصوصا که

داری دندون درمیاری.

طلای من!تو همانطور که در 20مهر بدنیا اومدی الهه مهرو مهربانی وعطوفت هستی

در فصل زیبای رنگها و در ایامی که هوا رو به سردی بود آمدی تا گرمابخش
 
دل ما زمینی ها باشی.فرشته آسمانی من زمینی شدنت مبارک!

هرروزصب که ازخواب پامیشی خونه رو غرق شادی و نشاط میکنی

و ماروز به روز ازبا تو بودن بیشترلذت میبریم.
 
میوه قلبم!بازم خدارو هزارمرتبه شکر میگیم که فرشته ی بامزه ای مثل

تو رو برای خودش و به امانت برای ما خلق کرد.


زیبای من!  همانطورکه قبلا گفتم تو درایام مبارک دهه کرامت
 
ودرماه ذی القعده که ماه رضویه، مابین دو میلاد نورانی :

میلاد حضرت فاطمه معصومه وامام رضا(علیهما السلام) بدنیا اومدی
 
براهمین، ماه قمری تولدت برامون از معنویت و اهمیت خاصی برخورداره.

٤ذی القعده بعد ٣روز از میلاد حضرت معصومه (علیها السلام)

که همون روز تولد قمریت بود

آجان وآناجون و خاله جونت و محمدامین آمده بودن قم و برات جشن تولدگرفتند.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

سودابه
20 مهر 91 0:35
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک از طرف من و نوه گلم . لطفا عروسم را دا کنید
حسناسادات
20 مهر 91 6:41
تولدت ممبارک عزیزدلم
Amme jan
22 مهر 91 5:50
Tavallodet Mubarak Fateme Maasoome jan.



سلام خیلی ممنون عمه جان مهربان.

مامان زینب
28 مهر 91 12:42
تولدت مبارک عزیزم ..خیلی ممنون که به ما سر میزنی میدونی شما از زینب من فقط 8 روز بزرگتری..ایشاالله دوستای خوبی برای هم باشین..
مامان زینب
28 مهر 91 12:50
سلام مامان فاطمه معصومه جان .
از لطفتون ممنونم..
میخواستم بدونم در این سن مگه بچه ها دندون در میارن؟
یک سوال دیگه هم در مورد کارت های قرآنی که درست کردید میشه توضیح بدید چه جوریه اگه میشه..


**********************************
سلام
دخترم دومین دندان آسیای، رو از دو طرف ،پایین دهان درآورده ،اولین دندونشم 5ماهگی درآورد.واماکارتهای قرآنی :روی چندتامقوای زردرنگ(تقریبا نصف کاغذ A4 )درشت و با ماژیک نارنجی کلمات مقدس رو نوشتیم و موقع بازی نشونش میدم اونم براحتی میخونه اسمشم گذاشتیم کارت بازی.رنگ زرد و نارنجی بیشتر جلب توجه میکنه وبرای آموختن خوبه.هروقت نخواست مدتی کارت بازی رو کناربزار
راستی کدتواشیحوپیداکردی دردوپیام توضیخ داده بودم؟؟


مامانی
29 مهر 91 7:12
سلامممممممممممممممممممم 2 سالگی دخملی مبارک چه عجب مامانی
مامان الهه
1 آبان 91 12:48
مبارک باشه عزیزم انشااله 100 ساله بشی فرشته زمینی
مامان زینب
2 آبان 91 21:32
بله پیدا کردم.اما از اونجا که من خیلی آشنایی نداشتم با این کد ها و نحوه اجراش ؛نتونستم بردارم وبی خیال شدم.البته من تواشیح رو برای خودم میخواستم.نه برای وبلاگ..باز هم ممنون
ثمین
3 آذر 91 1:24
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php در مسابقه منتظرتون هستم!
مامانی طهورا
6 دی 91 18:20
سلام عزیزم تولد دو سالگی دختر گلت مبارک باشه انشااله زیر سایه امام زمان همیشه سالم و سلامت باشین و عاقبت بخیر از بابت تاخیرمون هم کلی معذرت