دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

مهمون نگو فرشته !

1390/11/27 10:50
نویسنده : بابا و مامان
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینکاریهات در ادامه مطلب....

 

 

 

 

 

niniweblog.com

 بچه ها شادوخندونقلب

با نشاط فراوون                                         

همه رفتن به پیشواز

پیشوازاون گل ناز

niniweblog.com

بی بی صفاآوردی

غم ازدل مابردی

شهرماازتوگلشن

چشم ماازتوروشن    

                              

خلاصه باشوق وشور

رفتن سوی بیت النور  

                   

دسته دسته خانومها

می اومدن به اونجا

niniweblog.com

بی بی دعاشون می کرد

صحبت براشون می کرد قلب

niniweblog.com

 

 

سلام شیرین ترازعسل!

امروز به حرم خانوم رفتیم وبه بانو خوش آمدگفتیم .برگشتنی ازحرم هم برات از اون

عروسکای کچلی خریدیم که خیلی دوسش داری.از مغازه تا خونه باهاش خیلی بامزه حرف

 میزدی ومرتب بوسش می کردی ماهم ازخوشحالی تو خیلی کیف می کردیمبغل

راستی تازه یادگرفتی که اسم خودت میگی البته بخش دومشو یعنی معصومه! داشتی

عکس خودتو که باعلی بودی نگا می کردی که یه دفه گفتی:علی، مصومه

حالاهم زودزود تکرارش میکنی ماچ   niniweblog.com

باعروسکات خیلی خوب بازی می کنی  مرتب کنارهم ردیف می کنی و بهشون آب وغذا

می دی ،لالاشون می دی ،جاشونو عوض می کنی،باهاشون حرف می زنی...

خلاصه عسلم !شیرینیتو باهیچ نوشته وعکسی نمی تونم ترسیم کنم.

خیلی خیلی خیلی دوست دارم به قول خودت که وقتی می گم مامانوچندتا دوست داری؟

دستاتو باز می کنی ومیگی صد دا!

منم صد تا دوست دارم شیرینکم!ماچ                           niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان علی اکبر
28 بهمن 90 3:32
سلام،خوبین؟دخمل خوشکلمون خوبه؟ میرید حرم حتما دعامون کنید.
مامان الهه
28 بهمن 90 16:41
این عسل رو خدا براتون حفظش کنه، حرم میرین خیلی التماس دعا : برای فاطمه معصومه عزیز
ثمين
4 اسفند 90 21:02
چقدر دلم را هوايي حرم كرديد! خيلي دلتنگم بانو...
مامانی شیما وحدیث
6 اسفند 90 20:49
ورود نازنین بی بی فاطمه ی معصومه (س) را به شهرمون تبریک وتهنیت عرض میکنم .این افتخار بزرگیه که نسیب هرکسی نمیشه عجب بلایی شدی تو دخمل خیلی شیطونی میکنی هااااااااااااااا میخوام بیام خونتون واون عروسکت وازت بگیرم بدم به حدیث مامانی عکس فاطمه معصومه جون روهم برامون بذار
ثمین
10 اسفند 90 12:08
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدین
مامان یاس
9 اردیبهشت 91 0:37
سلام خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما اومدم ازاینکه سرزده مهمون شدم ببخشید من شما را دعوت میکنم بیاین خونه وبلاگی ما آخه یه رفتی اومدی هم داره اگه حرفی هم داشتید به گوش هستیم یازهرا صلوات
مامان وبابامامان وبابا
26 آذر 97 8:26
خداحفظش کنهمنتظر