دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

هدیه امام رضا (علیه السلام)-(خرید خانه)

1391/3/20 15:25
نویسنده : بابا و مامان
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  زیبایی زندگی ام! خوبی عسلی؟

 

مامانی این روزا خیلی ناز شدی بعد خوردن غذا میگی

                                                               

خدا یا شکرت به من غذا دادی!

 

 

 شبا  موقع خواب هم  میگی شب بخیرامام زمان !

صب که بیدار می شی میگی سلام امام زمان!

انشااله که روز به روز به امام عصرمون نزدیکتربشی

و هرروز باحضرت حرف بزنی وباهاش مونس بشی.


میوه دلم ! یادت فروردین امسال رفتیم مشهد؟

برای اولین بار درحرم امام رضا (علیه السلام)

خواستم که خونه دار بشیم چون مستاجری واقعا سخته مخصوصا

با وجود بچه که اسباب کشی سختتر هم میشه .

امام رئوفمون هم عنایت فرمودن و یکی از

دلسوزترین و مهربانترین و پاکترین فرشته ی خدارو

 برای اینکار انتخاب کردن و اینجوری شد که آجان (پدر مهربونم)

واسطه خیر شد و حالا با کمک آجان تونستیم یه خونه بخریم

و برای همیشه از اسباب کشی راحت بشیم .

 

             انشا اله آخر این ماه می ریم خونه جدیدمون.

واینم از برکت وجود فرشته ای مثل تو در زندگیمونه!               

 

اما اصل سند خونه رو 14تیر امضا میکنیم

( راستی یه اتفاق جالب امسالم اینه که 15تیرکه تولدمه مصادف با تولد باسعادت

آقا امام زمان عجل اله تعالی فرجه الشریفه

واین بزرگترین هدیه روز تولدمه !!)

 

 

 

 

خوشبحال آجان که بااینکارش یه عالمه ثواب میبره!

ماهم باید ازاین فداکاری آجان درس زندگی بگیریم

 

 

 در روایته که:

ابان بن تغلب می‌گوید: از امام صادق«سلام‌الله‌علیه» شنیدم که فرمودند:

هرکس خانه خدا را طواف کند، خداوند عزّوجلّ شش هزار حسنه برای او می‌نویسد

 و شش هزار گناه از او می‌آمرزد و شش هزار درجه به وی عطا می‌فرماید و

 شش هزار حاجت از او برآورده می‌سازد.

سپس فرمودند: «گره‌گشایی از کار یک مؤمن، ده برابر این طواف فضیلت دارد>>!

 

 

خدا دل همه رو شاد کنه .اما عزیزم اینو بدون که ارزش وصفای هرخونه

به عبادت خدا و انس افراد اون خونه باخداست وباعث برکت اون خونه میشه.


پيامبر گرامى صلي الله عليه و آله فرمود


نورانى كنيد خانه هاى خودتان را به تلاوت قرآن و آن را قبرستان قرار ندهيد

مانندكارى كه يهود و نصارى كردند, نماز را در كليساها و (كنيسه ها) خواندند و

خانه هاى خود را معطل گذاشتند, پس به درستى كه اگر زياد شود تلاوت قرآن در خانه اى

خير و وسعت براى اهل آن زياد مى شود و آن خانه مى درخشد و

به اهل آسمان نور مى دهد, آنچنان كه ستاره هاى آسمان به اهل زمين

نور مى دهد و مى درخشد 

 

 

نيز  اميرالمؤ منين عليه السلام فرمود


خانه اى كه در آن قرآن خوانده شود و ذكر خداى عزوجل (و ياد او) در آن بشود

بركتش ‍ بسيار گردد و فرشتگان در آن بيايند و شياطين از آن دور شوند

و براى اهل آسمان مى درخشد چنانچه ستارگان براى اهل زمين مى درخشد

و خانه اى كه در آن قرآن خوانده نشود و ذكر خداى عزوجل در آن نشود

بركتش كم شود و فرشتگان از آن دور شوند و شياطين در آن حاضر گردند

 

راستی آجان و آناجون الان کربلا هستن

انشااله به سلامتی برگردن و زیارتشون

با اعلی درجه قبول حق تعالی باشه:

 

 آجان خوبم!

تو خیلی مهربونی

وقتی که با توهستم

حس می کنم جوونی

با من میشی همبازی

همیشه  وقت بازی

از اون اخلاق خوبت

هستم همیشه راضی

آناجون  نازم!

خوبی و خوش زبونی

دوستت دارم فراوون

از بس  که مهربونی

با این که پیرهستید

دل شما جوونه

پیرنمیشه تو دنیا

دلی که مهربونه

سالم و سرحال باشید

هردوتاتون همیشه

ازشماها عزیرتر

کسی پیدا نمی شه

 

 

عزیز دلم همانطور که گفتم ازاین به بعد سرمون خیلی شلوغه هم باید

اسباب کشی کنیم و بریم خونه جدید و هم درتعطیلات تابستون مسافرت بریم

شاید وقت نکنم پست جدیدی برات بزارم عوضش خاطرات زیباتو

 در دفترم یاد داشت میکنم تا وقت مناسب در وبلاگت بنویسم

 

                     

پسندها (1)

نظرات (23)

مامانی
20 خرداد 91 18:48
سلام به مامان عزیز بروزم اگه بیای خوشحال میشم
خاله مصی
20 خرداد 91 18:56
سلام .از طرف من دخمل نازتون روببوس. خوشبحالتون بااین دل دریایی که دارید وخداهم زود اجابتون میکنه.برای من هم دعاکنید
مامان الهه
21 خرداد 91 14:04
سلام خوشا به حال شما که اینقدر دلتون پاک و زلال و زود حاجت روا میشی برای ما هم دعا کنید زودتر خونه دار بشیم
مامان تسنیم
21 خرداد 91 21:08
سلام مبارک باشه ان شاالله خونه خیر و شادی باشه براتون
مامانی
21 خرداد 91 23:39
سلام مامانی مهربون بروزم با لباس برا نی نی جونم
مامانی
23 خرداد 91 9:25
سلام به مامان عزیز ومهربون بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟) خوشحال میشم بیای
مبشر صبح
23 خرداد 91 9:43
کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم هر سحر با یاد تو در گریه ام می خوانمت تا به کی از سوز دل ناله ز هجرانت کنم بی قرارم مهدیا از بهر دیدار رخت تا به کی از مادرت زهرا(س) تمنایت کنم؟! منتظر حضور سبزتان هستیم
مامان یاس
25 خرداد 91 21:04
سلام عزیزم ببخشید مدتی نتونستم بیام اینترنتم قطع بود خیلی خوشحال شدم که خونه خریدید مبارک باشه ان شاءالله خونه ای قشنگ وبزرگ توی بهشت خدا بهتون بده الهی فدای فاطمه معصومه بشم که اینقدر شیرین زبونه دلش با امام زمانه خیلی دختر ماهیه خدا حفظش کنه مطالبت هم برای خونه واقعا تحسین برانگیزه خیلی خوبه منکه لذت میبرم التماس دعا گلم صلوات
مامانی
27 خرداد 91 21:20
سلام مامانی عزیز خوبی؟ بروزم با ( پسل من طه) اگه بیا خوشحال میشم
شاپرک شاد
29 خرداد 91 20:08
سلام عزیزم اولا تولدتون رو تبریک میگمانشالله زیر سایه حضرت ولی عصر( روحی فداه) همیشه سالم وشادکام باشین ثانیا خونه دار شدنتون رو هم تبریک میگم انشالله با سلامتی خوشی و عاقبت بخیری اسباب کشی کنین بعدش در مورد حدیث هم هیچ موردی نداره عزیزم ... فقط لطف کنین من رو دعا کنین که خیلی خیلی التماس دعا دارم......
مامانی
31 خرداد 91 7:58
سلام مامانییی عزیزم خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...
مامانی
1 تیر 91 11:21
بسم رب الحسین سلام مامانی عزیزم خوبی؟ بروزم با (روزای قشنگ ولی...)
مامانی شیما وحدیث
4 تیر 91 14:56
امام رضا چه هدیه ی قشنگی بهت داده که دیگه ازاین بهتر نمیشه مبارکتون باشه وانشالا که براتون خوش یمن و پربرکت باشه . این اعیاد زیبا وفرخنده رو بهتون تبریک وتهنیت عرض میکنم .و امیدوارم که بهترین روزها رو تو این ایام داشته باشی . پیشاپیش هم تولدتون و تبریک عرض میکنم بووووووووووووووووس واسه فاطمه معصومه (س)
مامان محمد صادق(زهرا)
5 تیر 91 11:03
سلام عزیزم.... ماششاللا... خدا دخمل نازتون و حفظ کنه! چقد خوبه که کوچولو از حالا امام زمانیه! خونه ی نو هم مبارکککک!
مبشر صبح
6 تیر 91 10:46
خدایا،کرامت از کریمان هست و شنیده ایم کریم دست دراز شده را خالی برنمیگرداند... ضعفایی چون ما، دست نیازشان هماره به سوی توست... هماره در پس هوای تو... هماره در پس تــــــــــوست... مباد دست های کوچک مان را ز نگاهت محروم کنی که این محرومیت، امضای حکم نیستی مان شود! که کوچکان را چه به تنبیه های بزرگ... ما را نیم تندی نگاهت بس... خدایا دریافتم که بد کردم! همین دریافت برای عمری تنبیه مرا بس است... بیش از این طاقت هجرانت نیست مرا... نیازم بخر...که مرا دیگر نازی نیست... دریاب که از عمق وجودم تو را میخوانم. اجابتم میکنی خدای من؟ رب من، با من حرف بزن... دیگر یارای تحمل سکوتت نیست مرا... با من حرف بزن... تشنه ی اجابتم! بایه پست جدید به روزم مننتظر نظرات زیبایتان هستم یا زهرا التماس دعا
نی نی کارت
11 تیر 91 17:27
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
مامانی
13 تیر 91 7:48
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
مامانی نازلی طهورا
15 تیر 91 14:41
ای ماه فاطمه! به آن امید که از افق نور بازگشت تو را دریابم، همه شب ستاره می شمارم تا صبح دیدارت فرا رسد . . .
مامانی
17 تیر 91 19:38
مامانییییییییی چرا بروز نمیکنی؟ پس کجایی؟
مامانی
18 تیر 91 10:08
اخ اخ چرا هواسم نبوده خب دخمل نازت خوبه؟ خونه جدید مبارک
نی نی کارت
18 تیر 91 19:38
سلام دوست عزیز....... به دلیل بروز مشکلی در بخش نظر دهی وبلاگم چند روزی سرم مشغول بود...... خدا رو شکر مشکل حل شد و الآن وبلاگم سالم و با کارت پستال های جدید و زیبا به روز میباشد....و لطفا نظر یادتون نره و در نظر سنجی ممنون می شم که شرکت کنید.. ......مدیر سایت نی نی کارت......
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 12:07
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد التماس دعا
دايي علي
16 مهر 91 17:10
سلام من اومدم سر بزنين به ما حتما بيايناااااااااااااااااااا كامنتم ياىتون نره!!!!! دايي علي