دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

زمزمه های عاشقانه

1394/11/25 7:17
نویسنده : بابا و مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمحبوب

 

 

{دو رکعت نماز عشق}

 

 

رکعتی نیاز

 

        رکعتی خلوص

 

                   زندگی همین دورکعت

 

                            است وبس.

 

 

 

یاکریم !

 

       هر روز به سویت می آیم

 

 

وبه تو پناه می برم ازدنیاو دل مشغولی هایش.

 

 

ازخودم

 

و هواهای نفسانیم،

 

 

ازشرشیطان و وسوسه هایش .

 

 

به تو پناه می آورم تادنیامرا ازتوجدانکند

 

 

به تو پناه می آورم تاشیطان

 

 

مرا ازتونگیرد و دربرابرت به خاک می افتم

 

 

تافراموشم نشودکه ازخاکم   

                    

 

  روزی خاک خواهم شد  

 

 

 

مهربانا!

 

 

       دربرابرت دستهای گدائیم رابالا می برم

 

 

تافراموشم نشودکه همواره فقیرم

 

 

ونیازمند وتنهاغنی، تویی وفقط باید

 

 

ازتودرخواست کرد و ازتوگدائی نمودکه گدائی

 

 

ازتو افتخار است وموجب عزت ومقام

 

وازدیگری

 

 

موجب ذلت است و آبروریزی .

 

 

یاکریم!

 

 دربرابرت تعظیم می کنم تافراموشم نشود

 

 

تنها توعظیم وبزرگی ومن ذلیل وکوچک

 

 

، توئی شایسته کبر و تعظیم وکرنش ،

 

 

پس به خودمغرورنشوم.

 

 

     هرروزبه سویت می آیم ونماز می خوانم تا

 

 

بندگی ونداری ام رافراموش نکنم وهدف

 

 

اصلی زیستنم راگم نکنم وتورا ازخاطرنبرم

 

 

که خود فرمودی که

 

 

:(به خاطر یاد من نماز بخوان )

 

           پس به فرمان تو شروع می کنم

 

 

زمزمه های عاشقانه را        

 

 

           الله اکبر ...   

 

   یعنی:تنهایادخدابزرگ است وبس.

 

 

پس حال که فقط توبزرگی ازهمه چیز

 

 

دل می شویم

 

 

ازهمه کس دل می برم

 

 

ودرزیر سایه بزرگیت تورامی خوانم.

 

 

الله اکبر

 

 

یعنی هنگام نماز رسیده

 

 

همه کارها را رهاکن که فقط یادخدا

 

 

اکبر است وبقیه چیزها کوچک.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عاطفه
1 اسفند 94 18:07
سلام وبلاگتون خیلی خیلی عالیه...من عاشق قم هستم فک کنم شمام از قم هستید😘خدادخترتونوحفظ کنهههه...راستی خوشحال میشم وبلاگ منم سربزنید☺😘