دخترگلمدخترگلم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترگلم🌻

ثبت خاطرات زیبای باتوبودن

میخوام معروف بشم تا اذیت نشم!

1395/4/18 16:40
نویسنده : بابا و مامان
2,023 بازدید
اشتراک گذاری

به نام مهربونی که هوامو داره و اصلا دوس نداره من اذیت بشم!

 

21تیرماه روزعفاف وحجاب پیشاپیش گرامی باد

 

 

http://niniweblog.com/upl/fmm/13365156284.jpg   http://niniweblog.com/upl/fmm/13352610720.jpg

 

 

     

 

 

 

 

 

 

اللولوء المکنون: مروارید درصدف

 

بهمین مناسبت یه خاطره ی

 

جالب ازدخترگلم فاطمه معصومه جان مینویسم...

 

داشتیم آماده میشدیم بریم بازار.

 

دخترگلم نگاهی به چادرم انداخت و گف مامان

 

توچرا مث بقیه خانوما آرایش نمیکنی؟

 

آخه وقتی آرایش میکنی خیلی خوشگل

 

میشی....چرا یه کم از موهاتو بیرون نمیذاری تاخوشگلتر دیده بشی...

 

گفتم عزیزم! ما باید زیباییهای جسم مون رو  دربیرون بپوشونیم.

 

به 3دلیل :

 

1-زیباییهای ما عمومی نیس که مال همه باشه فقط برا محارمه و

 

 

آرایش مخصوص همسره

 

 

چون شاید اگه مرد دیگه منو با آرایش ببینه از همسرش دلسردبشه

 

 

یاپسری ببینه به گناه بیفته.

 

2-ما زنها فقط زیباییهای ظاهری نداریم که

 

همش اونو تبلیغ کنیم و

 

به چشم بیاریم بلکه زیباتراز جسم ،

 

زیباییهای روحی وشخصیت انسانی داریم که

 

باپوشاندن جسممون

 

همه رامتوجه روح وشخصیت خودمون میکنیم.

 

 

3-خدا خودش در قرآن، سوره احزاب و نور فرموده

 

که حجاب داشته باشید

 

تابه عفت وپاکی شناخته بشید و مورد اذیت فاسقان قرارنگیرید.

 

چون وقتی حجابت کامل

 

باشه به مردا میفهمونی که من نه عروسکم نه محتاج نگاه دیگران

 

من خودمو فقط براخداتیپ زدم .پس راهتو بگیر وبرو.

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم:یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل

 

 

لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن

 

 

جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ

 

 

وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا


ﺍﻯ ﭘﻴﻐﻤﺒﺮ ﺑﮕﻮ ﺑﻬﻤﺴﺮﺍﻧﺖ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﺖ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺆﻣﻨﻴﻦ ﺭﺍ ﻛﻪ

 

ﻓﺮﻭ ﭘﻮﺷﻨﺪ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﭼﺎﺩﺭﻫﺎﺷﺎﻥ.

 

 

ﺁﻥ ﻧﺰﺩﻳﻜﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﻧﻜﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺼﻠﺎﺡ ﻭ ﻋﻔﺖ ﭘﺲ

 

ﺍﺫﻳﺖ ﻧﺸﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﺪﺍ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ.

 

 پس ماهم باچادر باید معروف وشناخته بشیم تا

 

مورد اذیت نشیم.

 

چادریعنی من فقط روابط و نگاه پاک رادوست

 

دارم

 

عکس و تصویر بسم الله الرحمن الرحیم:یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ...

 

 

ولی توضیح این حرفها برا دختر5ساله مشکل بود

 

واسه همین فندک رو روشن کردم نزدیک صورتش گرفتم گفتم

 

تو تحمل آتش رو داری؟ اونم گف نه!

 

گفتم منم اگه آرایش کنم و موهامو بیرون بزارم خدامنو جهنم

 

میبره چون به حرفش گوش ندادم و

 

حجابمو که آیه ی قرآنه زیرپا گذاشتم!آخه خدا ازمادرهم

 

به ما مهربونتره اگه یه دستوری به ما میده

 

به نفع خودمونه! خدافرموده چادربپوشید تامورد

 

سوئ استفاده ی آدمای بد ومورداذیت نشید.

 

مثلااگه تواصلاغذانخوری من خیلی ناراحت میشم وحتی

 

تنبیه ت هم میکنم هرچند تو غذابخوری

 

سودی به من نداره اما چون تورو خیلی دوس دارم میخوام

 

رشد کنی و سالم باشی.

 

خداهم عاشق آفریده هاشه میخواد به خوبیها برسن

 

آلوده نشن اذیت نشن.درامنیت وآسایش 

 

زندگی کنن.اگه به حرفش گوش ندیم چون به خودمون

 

بد کردیم خدامارو تنبیه میکنه چون مثل مادر

 

خوشبختی مارو میخواد،رفتن به بهشت و رسیدن

 

به کمال مطلق که همان متخلق شدن به

 

اخلاق الهی و خدایی شدنه که مث خودش بشیم قادر وعالم

 

وصبور و ستارالعیوب ومهربان وپاک...

 

 

عزیزم بدحجابی حق الناسم هست چون آدمای بدحجاب ،

 

محیط وجامعه ای که همه دراون شریکند

 

وزندگی میکنند رو آلوده میکنن و با تعجب میگن خب مردا

 

نگا نکنن مث اینکه در

 

محیطی اسپری بزنی و بگی خب تو نفس نکش

 

یادرکشتی که همه توش نشستن بامیخ آنرا سوراخ کنی

 

و بگی من فقط در جایی که

 

نشسته م مشغول سوراخ کردن کشتی هستم.

 

آره عزیزم جامعه چهاردیواری خانه نیس که

 

هرطوردوس داری بتونی بپوشی!

 

پوشش درجامعه هم بایدتحت قوانیین آن جامعه بایدباشه.

 

قانون وکشورماهم

 

اسلامیه کسی که خوشش نمیادبهتره بره کشوردیگه

 

به کشوری که فقط جسم وزیبایی ظاهری زنو میخوان

 

و شخصیت او رو نادیده میگیرن!

 

فاطمه معصومه گف مامان یعنی این همه خانوم

 

تحمل آتش جهنم رو دارن؟!!!!!!

 

گفتنم نه عزیزم!هیچکس تحمل نداره

 

اونا یاخبرندارن یاخودشونو زدن به بیخیالی و

 

حرفای خدارونشنیده گرفتند!!

 

ازفرداش دخترنازم به همه ی عروسکاش چادرپوشوند و

 

 

چندین نقاشی جالب ازدخترای ناز چادری کشید.

 

  

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

زهرا
4 دی 95 7:40
لطفا به وبلاگ من هم بیاید
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
18 خرداد 97 17:45
خیلییی خوووب بووود💞💞 منم دختر باححابیم😘😘😘 افرین به شما که انقدر به فکر فرزندانتونین😘😘